Gdzie się znajdujemy?
Biuro Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Olecku Sp. z o.o. znajduje się w Olecku na ul. Gołdapskiej 22. Biuro jest na pierwszym piętrze, numer pokoju to 3.
Zdjęcie pokazuje wejście do budynku spółki
Czym się zajmujemy?
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olecku Sp. z o.o., w skrócie PEC, zajmuje się dostarczaniem ciepłej wody do różnych budynków i ogrzewaniem budynków mieszkalnych oraz lokali użytkowych. Budynki mieszkalne to domy, w których mieszkają ludzie. Lokale użytkowe to pomieszczenia, gdzie może być na przykład sklep lub fryzjer.
PEC sprzedaje opał. Opał to materiał, który podczas spalania daje dużo ciepła. Opałem może być na przykład węgiel, gaz, odpady z drewna. Opał jest spalany w piecach, żeby w naszych domach było ciepło.
Zdjęcie pokazuje opakowanie węgla
Zdjęcie pokazuje małe odpady z drewna, które nazywamy pelletem.
Zdjęcie pokazuje większe odpady z drewna, które nazywamy brykietem.
PEC oferuje usługi specjalnym samochodem, który ma podnośnik zwany HDS. HDS to urządzenie, które pomaga rozładować duże i ciężkie rzeczy.
Zdjęcie pokazuje samochód PEC
PEC ma specjalistów, którzy pomagają montować urządzenia, dzięki którym w naszych domach może być ciepło
Jak się z nami skontaktować?
Żeby skontaktować się z nami możesz:

napisać pismo i wysłać je na adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olecku Sp. z o.o. , ul. Gołdapska 22, 19-400 Olecko

sekretariat@pec.olecko.pl

875 20 26 61

Sekretariat to biuro, gdzie można zostawić pisma lub inne dokumenty

Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00